Támogatja az ügyfeleiddel való kommunikációt, remek lehetőség a kapcsolatépítésre.
A hasznos, egyedi tartalmak vonzzák az olvasókat, akik megjegyzéseket írnak, kérdeznek, segítségeket kérnek és büszke, elégedett ügyféllé válnak.
Segít abban, hogy megismerjenek és felépíthesd a saját márkád és bizalmat alakíthass ki.
A tartalmakat szabadon alakíthatod, biztosíthatod a látogatóidat, hogy jó helyen vannak, értéket és megoldást adsz számukra.
A tartalom-marketing a vásárlók-KAL beszél és nem a vásárlók-NAK.
Talán egyértelmű, hogy melyiktől remélhetsz több információt, visszacsatolást.
Végül, az írással a folyamatos tanulás mellett kötelezed el magad – a terméked/szolgáltatásod szakértőjévé válhatsz, miközben felépíted saját közösséged.
Hiszen a saját területed szakértőjévé akarsz válni, tehát tudnod kell mindent a saját üzletedről. A blogod alkalmas eszköz lehet arra, hogy megmutasd, Te olyan értéket tudsz nyújtani, amit mások nem.